Betingelser

Generelle oplysninger

På www.gselle.dk sælger vi diverse designprodukter til indretning af hjemmet og personlig brug. Gode ting til hverdagen.

Persondatapolitik

Vi foretager registrering af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig – intet andet.

Cookies

På www.gselle.dk anvender vi cookies til følgende formål:

Betaling

Du kan betale for varer købt på www.gselle.dk med Amex, MasterCard eller Visa kort.

Levering

Vi sender vores pakker i Danmark med GLS eller PostNord. 

Vi bestræber os på, at du har varen indenfor 2-5 arbejdsdage, fra du har lagt din bestilling – ellers skriver vi til dig. Det vil sige, at vi som udgangspunkt pakker og sender varen indenfor 24 timer, så er resten op til fragtselskabet. Vi tager dog forbehold for uforudsete forhold, der kan besværliggøre eller forsinke transporten.

Fragt

Lægger du en ordre på 499 kr. eller mere, så kvitterer vi med gratis forsendelse. Vores billigste fragtmetode i Danmark koster 49 kr.

Fortrydelse og reklamation

Du har naturligvis både 14 dages fortrydelsesret og to års reklamationsret på varer købt på www.gselle.dk, som den gældende, danske købelov lov foreskriver.

Ønsker du du at benytte dig af ovennævnte, så kontakt os hurtigst muligt på hej@gselle.dk.

Ved fortrydelse så husk på, at du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Du må altså afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes varen som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Ved eventuel reklamation beder vi dig om, at beskrive varens mangel så detaljeret som muligt (gerne med billeder), så vi kan finde en løsning så hurtigt som muligt.

Ved returnering skal du naturligvis sørge for, at varen er pakket forsvarligt ind – vedlæg gerne din ordrebekræftelse for nemmere ekspedition.

Returnering af varer skal ske til:

Gselle
Brogade 1a, 1. sal
4600 Køge

– MEN vent med at sende den, til vi har aftalt nærmere via mail.

Oplysning om klagemuligheder

Skulle du mod forventning ikke mene, at vi lever op til lovgivningen omkring ovennævnte med hensyn til en vare, som du har købt hos os, så håber vi du vil skrive til os, så vi kan en løsning. Skriv til os på e-mail adressen: hej@gselle.dk.

Forhåbentlig kommer det ikke så vidt, men du kan også indgive klage til:

Center for Klageløsning i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby.

Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk. Ved indgivelse af en klage skal du oplyse vores e-mail adresse: hej@gselle.dk.